...

Vilken underbar natt. Visserligen sjuka drömmar, men sov gott det gjorde jag ändå :)
Nu är det kört, grannen ligger troligen med svinis. Och vad jag hörde var det fler som hade det här ute hos oss. USH!
Och Lilleman är sjuk så han får inte vaccineras .. Vad ska jag göra?
Jag spritar allt här hemma och vet inte om jag vågar ha min vagn stå uteanför dörren längre ^^
Nae, tur att jag inte har med henne att göra :)

Idag är det faktiskt min dag. Jag har namnsdag och det är bara en gång om året ;D
Så grattis till mig, mamma och alla andra som heter Elisabeth!
Ikväll ska vi på kalas hos min farmor.
Det är en stund jag längtar efter varje år.
Man får träffa kusiner, fastrar och bara mysa.
Så ikväll får jag träffa alla igen.

nu hör jag att en trött kille vaknat.
Mors!

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis :-)

2009-11-19 @ 12:03:08
URL: http://sandralindbladh.blogg.se/
Postat av: Becca

grattis!!

2009-11-19 @ 13:13:10
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0