...

Vilken härlig kväll.
Det började med att vi bjöds på middag. Tacogratäng. Så jäkla gott.
SMåtjattrade lite. Lilleman sprang omrking och busade. Men kände att det vart lite för mycket, så andreas fick komma och hämta honom.
Vi tog våra glas och satte oss och spelade "med andra ord".
I tre lag om två så hetsade vi varandra med tutorna.
Många missöden, till exempel när ordet riga kom. Emelie gav sig på att förklara ordet "rom", bokstaverade det för enkelhetens skull. Men då man bara får använda typ Rolf, Olle, Marcus för att förklara ordet så var det lite missuppfattning. Så Sabina ropar högt "RIGA".. Många skratt blev det då. Hur hon fick rom till riga det är ett mysterium ;D Skämt åsido, det var riktigt kul. Kanske ett spel att köpa hem. Önska sig i julklapp!!
Supertrevligt kväll. Tack alla brudar ♥.
Betyg; 5 vinglas av 5 möjliga.

Idag då?
Så fort vi vaknade kom mange och vi for ut och övningskörde lite.
Gick bra, inga större missöden. En vacker dag ska jag också ha mitt körkort!!
en bar det hem och storstäda. Inte fullt lika roligt, men nödvändigt. Så nu är det rent överallt igen.
Och nu sitttr jag här, ska strax knoppa. R´s Mormor & Morfar kommer imorrn och myser.

Lite bilder sen igår då? Ja men självklart.
Ursäkta kvalitén, men kameran är ingen wurstingkamera och jag är ingen proffsfotograf ;D



Kvällens värdinna Sandra.



Hela ligan.



Malin i skålen ;D



"Lyssna noga nu ..."



Sabina förklarar och Angelica lyssnar noga ; D



Rökpaus : )



Vinnar teamet D;

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung mamma till 2 i Himlen och 1 på jorden

Låter ju som ett toppenspel!:.)) Kan ju helt klart hamna på önskelistan låter det som:.))



Tack för ditt svar också... ja, jag väljer samma taktik som du... tiga ihjäl henne och det fungerar utmärkt:.))

2009-11-16 @ 04:08:50
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0