Veckans äventyr : )

Denna vecka har vi gjort lite allt möjligt, vi har varit på långpromenad ner till bvc där vi mätte och vägde R. Han vägde 4410 gram o var 56 lång. Min kille blir bara störe o större!
Sen har vi åkt buss för första gången. Åkte in till stan med mormor och handlade lite kläder. R fick lite nya kläder till fotograferingen som är på måndag. Kom hem o myste med älsklingen framfrö en film med en varsin semla, mycket gott ;D
Och sen idag har vi varit på familjeutflykt, då vi for till stan en sväng :)
Nu måste jag rusa, min lillkille ropar på mig!
Puss o godfnatt! ( Ja, det ska vara godfnatt ;D)




               




Kommentarer
Postat av: cissi

verkligen en jättefin kille ni fått micha. supersöt, en riktig prins :)

2009-01-18 @ 14:19:23
URL: http://drakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0