...

Vilken underbar tid i månanden.
Jag brukar kunna styra mina humörsvängningar och hålla dom under kontroll.
Men idag, det bara går inte.
Igår bröt jag ihop när rasmus vart ledsen när han skulle sova.
Och idag har jag bara velat dränka mig själv för en stund.
Jag har ingen lust till nåt.
Inte laga mat, städa, pyssla med bloggen, inget som har emd hemmet och göra.
Och när rasmus är ute på äventyr och inte vill lyssna på mig när jag säger "ajaj" då blir jag bara mer förbannad. (men inget går ut över honom, tro mig)
Nu har han somnat en stund och jag ska föröska ta mitt förnuft till fånga.
Jag såg att det sprang ut genom dörren precis..
Oh nej nu är det vid soptunnan.. Ne nu jäklar!

Så vilka är med mig?
Jag ska iaf utrota mensen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är med dig ! Utrota helvetet sajja!!!!

2009-12-10 @ 17:04:34
URL: http://josefinw88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Länge leve P-Sprutan! Mensfri sen dag 4 jag tog den. Dock lite mindres spännande biverkningar i form av viktuppgång, humörsvängningar, infektionskänslighet och utslag. Iallafall på mig :)



Men GUUU så skönt att slippa äckliga bindor och jobbiga tamponger!

2009-12-10 @ 22:42:59
Postat av: Amanda

Jag är på! Eller ja iaf PMS, Mensen lider jag inte så mycket av. :D

2009-12-16 @ 11:12:59
URL: http://oyvey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0