...

Jag tar en paus.
Lilleman och vi åkte till farbror doktorn igårkväll.
Tyckte det var till sin ordning att jag fick reda på vad som var fel ..
Han skötte sig galant.
Fick diagnosen öroninflamation + ögon.
UNDERBART verkligen .. Inatt har han sovit hyfsat bra.
Sov i sin säng iaf. Men vaknat vara tre gånger.
Men idag då är han iknte en glad kille.
Ögonen är svullna vilketgör att han ser ut som en liten kines.
Min lilla kille.
Allt gör förmodligen ont.
Han är ledsen och vill inte äta. Imorse fick jag i honom en flaska välling.
Men nu gick det bara ner några skedar kräm sen var det totaltstopp.
Nu ska vi försöka oss på att sova en stund. Det sägs ju vara den bästa meducinen, säger mamma iaf :D
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0