...

Oh jisses, jag finner inga ord.
Tre dagar med 39 graders feber, lös i magen och skrik och gråt.
Det är inte att leka med vill jag lova. Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter.
Lilleman har åkt på den sk tredagarsfebern misstänker vi.
Nu ligger tempen på 37,5 men vet aldrig vad som händer till kvällen.
Och inte som om det vore nog har han fått ögoninflamation också.
Lilleskrutt. Allt på en gång.
Han har varit helt borta. Okontaktbar.
Han har inte velat sova själv, då vaknar han direkt och gråter.
Sitter man med honom i famnen somnar han på studs.
Men om man ska försöka ge sig på att lägga sig ner så han ligger på magen, ne då vaknar han igen.
Så varken han eller vi har fått sova speciellt mycket.
Men inatt sov han iaf 3 timmar i sträck, då sov han mellan oss.


Helgen då?
Jo den var mycke trevlig.
Dop och 25 års middag.
Men vi var helt slut efter den dagen, så söndagen gick åt till att vila upp sig.
Nu ska vi ladda kameran och sen planera kvällens middag. Kanske baka en kaka också?
Ananaskaka lät ju gott ..

Puss och kram vi syns på stan

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...



men stackars liten..:( usch så jobbigt för er alla.. hoppas hoppas han snart blir bättre..



stora kramar

2009-12-02 @ 10:53:23
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0