...

Andreas.

Ja kan inte förklara i ord hur underbar denna helg har varit ihop med dig och våran son.
Jag har svävat som på moln hela helgen.
Inget har kunnat förstöra mitt humör.

Under dessa tre dagar, långt hemifrån. I en helt annan miljö än vad vi brukar vistas i, har jag verkligen känt hur mycket jag älskar dig. Och hur mycket du betyder för mig.
Vi har haft våra gråa stunder, men dem tillhör det förflutna och det det förflutna ligger bakom oss.

Jag skriver sällan om dig, jag nämner dig bara i förbifarten imellanåt.
Men det betyder inte att du är glömd för det.


Så, Andreas.
Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig. Över allt annat.





Kommentarer
Postat av: Linnea

Familjen är det bästan man har =) Hoppas allt e bra med dej..

2009-08-31 @ 12:26:40
URL: http://metrobloggen.se/ihennesskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0