...

Oh jag är så glad!
Som mamma kan jag inte bli lyckligare just nu.

Ikväll fick jag min första puss av Lilleman.
Blöt men ack så god puss :)

Vi hade lagt honom i sängen för att sova för natten, då han var lite väl för pigg så for han omkring i sängen.
Jag satte mig på en pall brevid för att lugna ner honom så han kunde komma ner i varv.
Då ställer han sig upp, tar tag i sängkanten och lutar sig fram och ger sin mamma en blöt puss med hela munnen.
För att kolla om han förstod så bad jag om en puss till, och visst fick jag det.
Så efter alla pussar sa jag godnat och gick därifrån, och nu sover han som en liten ängel.

Älskade lilla unge, vackrast av dem alla är du!

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hihi.. en liten pusskille du har..:)



kramisar

2009-08-24 @ 16:02:50
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0