...

Valborgsmässoafton i dess prakt. Ikväll blir det grillning och sen tripp till stavsjö för raketer och eld.
i övrigt lugnt :)



Men jag har ett dilemma .. Som inte har med idag att göra..

Ska anordna en möhippa åt en blivande brud, problemet är dock att hon är gravid, och får inte dricka.
Vill därför ha lite tips och förslag på vad amn kan göra för att ändå göra den till en skoj möhippa utan sprit.
Så ös på med förslag!




Min lillprins har fått in tekniken på hur han vänder på sig, nu gör han det hela tiden.
Hans mamma är såå stolt :)


Kommentarer
Postat av: Malin'

2009-04-30 @ 20:15:05
Postat av: Malin F

Det finns massa mysiga saker man kan göra nykter, behöver inte bara vara pinsamt heller. Tropicariet? Middag hemma kanske är skönast om man är gravid? Det finns så mycket roliga spel man kan spela om man avslutar dagen med en middag hemma. Sen beror det ju på vad personen i fråga är intresserad av. Varför inte nån massage eller ansiktbehandling. =)

2009-04-30 @ 20:17:51
Postat av: Michelle

Malin vad skulle jag göra utan dig ;D

Du har alltid så bra tips och ideer : )

Nu kan jag börja planera lite smått iaf :D

2009-05-01 @ 08:58:49
URL: http://www.snuttisens.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0