Det vackraste.

Hur kan man älska en människa så himla mycket?
Att den personen får en att glömma vardagens alla problem?
Att personen i fråga alltid är den sista som finns i tankarna innan natten kommer?



Jag älskar en människa som är för mig det vackraste som finns.
Han gör mig till en av de lyckligaste människorna på jorden. Hans sätt att röra mig.
Hans ätt att tala till mig. hans sätt att hålla om mig. han är för mig helt otrolig.



Vi ska ha ett barn ihop, ett under gjort av han och mig.
Jag har nu burit hans barn i 6 månader och längtar mer än någonsin efter att vi ska få se den lille krabaten.
Vi ska bli föräldrar. Ska bli en mamma o pappa. Få vårdnaden om en liten människa. 
Jag längtar.

 

Kommentarer
Postat av: Malin F

Naw va gulligt. Kommer du förbi på en fika nån dag?

2008-09-07 @ 20:23:16
Postat av: karin

Det ar som en bergochdal banan men just nu ar det val ratt bra :) Hur gar det dar hemma, med den lilla krabaten och allt? Puss o kramar

2008-09-09 @ 06:55:20
URL: http://skrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0