Närmare två timmar kvar!

Oh, att klockan ska gå så långsamt :(
vill börja panga ordentligt och sen att klockan ska gå fort så vi kan åka ner till bråviken för att börja fiska.
Det är ju grabbarna som har som tradition att åka ner kl 05.00 för att stå redo när klockan slår 06.00 att vandra ner i vattnet med vadarna. tokstollar hela bunten :D
Själv ska ja sitta vid den varma brasan och njuta av min varma choklad och mina salta jordnötter : )
Har skvaller o korsordstidningar som back up : )



förresten så håller jag på att bli sjuk :(
Har en tjock hals med en j*vla huvudvärk :(
Samma sjuk som jag brukar bli :(
USH!




Måste ju sumera 2007 juh!

Januari; Längtan till egen lägenhet : )
Februari; Flyttade till egen lya!
Mars; 20 år fyllda, bolaget nästa :)
April; Inget värt att nämna.
Maj; fick bredband : )
Juni; Midsommar i kristianstad.
Juli; Blev faster till en liten Isabelle.
Augusti; Honda CRX + Räv = inte bra: )
September; - Kärlek - och började jobba : )
Oktober; Bastian 2 år o en underbar månad överhuvudtaget.
November; Köpte ny kamera + att ja blev ett loppisfreak : )
December; Underbar jul och nyår med min älskling. Ett perfekt slut på ett helt toppen år!

Slutsats; Må nästa år bli minst lika bra!




The End.  Slut för i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0