...

Jag har många vänner. En del känner jag ytligt, och en del bor nära mitt hjärta.
Det finns ett fåtal som står mig riktigt nära.
Men det finns en som står mig närmast.
Den personen har mitt fulla förtroende och vet det mesta om mig.
Det är nog en av väldigt få människor jag litar fullt ut på.
Vi har inte känt varandra hela livet, men dem år vi känt varandra är oförglömliga.
Tiden ihop kan förklaras i många ord, men galet och glädjande är nog de rätta orden.

Denna männniska är en vacker person, med ett hjärta av guld.
Hon har alltid ett leende till hands och kan få den mest ilskna att trolla fram ett skratt.

När jag fick min son gav jag henne äran att vara min sons gudmor.
Det gjorde jag för att jag vet att hon skulle ta hand om rasmus lika bra som vi om det skulle hända nåt.
Så med dessa ord avslutar jag detta inlägg för ikväll.

Josefin, vi älskar dig och du har alltid en plats i våra hjärtan. ♥


Kommentarer
Postat av: J.

*<3*



Min alldeles underbara Michélle.

2009-09-13 @ 03:30:23
Postat av: Sandra

Svar: Tack! Ja det var rätt svårt. speciellt eftersom han går. var inte lätt att få honom sitta still.

2009-09-13 @ 09:12:45
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0