...

Ush, jag brukar aldrig gå o lägga mig om dagarna, men igår gick jag o la mig två gånger innan läggdags.
Detta på grund av den värsta huvudvärken på länge. Jag hade vart ute, ätit och druckit. Men den gick inte över.
Så först somnada jag en timme vid fyra, vaknade, lagade middag la mig på soffan och vid 7 somnade jag om igen för att vakna vid 9 .. Vet inte vad det är, det är bättre men fortfarande ont i huvudet.
Nu har jag klagat av mig lite iaf :P


Våran lilla kille ha börjat prata med och mer. Numera är det inte bara obegripligt bebistjatter. Nu låter det som om han försöker säga nånting. Han säger nånting som kan höras som "dada" .. Men han har fått ett helt annat språksätt nu iaf. :)

För ett tag sedan sa jag till min andra hälft att vi fått lurviga grannar brevid huset.
I två träd utanför köksfönstret hade två ekorrar flyttat in, de jagade varandra och busade hela dagarna.
Jättesöta, men imorse när jag kom ut köket såg jag att en utav dem låg på vägen.
Varför om man nu kör på ett djur, inte lägga den vid vägkanten?
Eller om man nu ser att det ligger ett djur, i detta fall en ekorre på vägen, inte stanna och plocka bort den. Istället för att köra vidare?

Nu ska vi klä på oss och sen ta itu med vårat krigsfält till hus!
Operation höstrensning har nu påbörjats!





Min prins' nya sovstil.


Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-02 @ 13:17:45
URL: http://metrobloggen/fitmom
Postat av: Jessica

Lämnade ett avtryck tidigare men har insett att blogg adressen var fel så skriver igen.

2009-09-02 @ 15:00:22
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0