...

Vilken härlig sovmorgon. Min unge är ju världens sjusovare.
Han tckte jag skulle gå up kl 11.20 oc då hade han nog varit vaken ett tag.
Sen att jag är ständigt trött det hör inte hit ^^

Sitter och kollar igenom nyheterna och hittar en tjej som jagas och dödshotas efter att hon gjort 15 aborter på 16 år. Jag personligen är delad i en frågan men 15 stycken!!?? Nae, där går gränsen för mig.
Enligt 
artikeln att läsa så är det en destruktivt beroende.
I detta läget kan jag inte vara tyst.
Lås in människan så långt bort från spermier och ägg som möjligt!

Nae, nu är det lunch som vankas och sen är det operation storstädning som gäller.
Hade tänkt att surprisa min andra hälft när han kommer hem.
Frågan är bara om jag hinner ..
Nae, ingen tid att förlora!

Mors!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

OJ! Så många... man börjar ju undra om hon blivit utsatt för övergrepp eller någonting eftersom hon inte verkar skydda sig alls... herregud... och så finns det så många som bara längtar efter barn...



Tack snälla för din kommentar i alla fall!:.))

2009-09-24 @ 07:43:29
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0