...

Full fart hela dagen!
Vid lunch kom Malin och Sandra hit med flickorna Liv och Tindra.
Bus fram tills 17. Då somnade Lilleman av utmattning.
Vid halv sju vart jag upplockad av Malin o Sandra och vi begav oss på Tupperware party.
Mycket trevligt. Men jag är svag för sånt där, vill helst ha hela katalogen, men vill inte lägga ut en krona :P
Där bjöds det på supergoda macor, nybakta för dagen.

Väl hemma sover Lilleman för natten och älsklingen sitter vid datorn.
Jag ska ta mig tid att skicka ut lite inbjudningar till min tupperware demostration.
Sen har jag planerat in ett ljusparty också så småningom.
Oh, jag fick sån party feber just nu ^^

Nu ska jag återgå till min lugna och harmoniska hörna.
Mors!


Kommentarer
Postat av: Teresa

sv, haha det där med tvätta fönster fungerar ej, har tvättat mina fönster i min lägenhet även mammmas fönster. =p Kram!

2009-09-15 @ 22:53:40
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill komma på massa partyn, skitkul ju! :)

2009-09-16 @ 15:03:53
URL: http://drakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0