...

Vilken underbar natt. Har sovit som en liten gris tills kl 7 imrose, då vaknade min skrutt. Men somnade om efter lite mat i magen.
Hur mår jag idag efter gårdagens gympass?
Jo det ska jag tala om för er, det känns som om någon har slagit mig med ett basebollträ på armarna och i magen.. Så idag gör jag inte många knop. Imorrn där emot, då kör vi igen : )

Patrick swayze är har ju gått bort nu också.
Kommer ni ihåg scenen i dirty dancing då han kliver ner från scenen och säger;
 "Nobody puts baby in a corner"! (med reservation för stavfel)
Nästan så jag måste se den filmen ikväll, så ruskigt bra!

Nu, är det lunch time : )
Mors!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Hihi, ja där kom den. bättre sent än aldrig ;)



det är bara släkt som kommer idag, på fredag kommer lite vänner hit och firar wilmer.

kan inte förstå att det gått ett år. helt sjukt! =)



Kram

2009-09-15 @ 15:01:14
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0