...

Godmorgon .. Eller middag? Nae, det är morgon :)
Så god morgon folket!
Natten har varit sisådär.
wRasmus vaknade inatt och kudne inte somna om trots välling. Han spottade ut flaskan när den var nästan slut.
Sen låg han och gnällde länge, gjorde en flaska till. Den slukade han med hull och hår.
Kan nästan tro att han behöver höra att flskan är slut ..
Ajja, Han sov till 10 iaf. Så lite sovmorgon fick jag : )

Idag då?
Jag vill åka och slänga massa skräp osv, men vet inte om min trötta andra häflt är så intresserad av det. Inte i nuläget iaf.
Jag får helt enkelt muta med massa pussar, det borde ju funka eller hur?
Sen vill jag även åka och kolla på färg osv till sovrummet.
Vill måla om, snart, helst igår!

Nae vet ni vad, magen skriker i högan sky!
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Catarina

Tack för dina ord. Det är hemskt hur man kan sakna någon så mkt. Skönt att det finns fler som förstår.

Det är så frustrerande hur folk kan komma och tycka att man efter ett år ska sluta sörja. Dom kanske istället skulle fundera på att det dom egentligen säger och ber om är att man ska glömma sin pappa.



Och det går ju inte. Det blir kanske lättare med åren. Men det kommer nog alltid förbli jobbigt när man påminns om dom på något sätt.



jag förstår vad du menar med att man inte vågar börja gråta. Att man är rädd för att inte kunna sluta. Känner samma sak.



Hoppas allt är bra hos er. Lillkillen växer ser jag. Dom börjar bli så stora nu.



Kram kram

2009-09-13 @ 14:03:26
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..:)



oj oj, vilken soppa.. förstår om du är oroligt.. :(



KRAM

2009-09-14 @ 00:01:29
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0