...

Just för tillfället har jag en stund då jag kan göra en hel lista med saker jag ogillar:

• Folk som lägger på innan man ens hunnit säga heja då.
• För små bussar när det gäller att åka med barnvagn.
• Tvättservetter som sitter ihop, o som inte släpper när man tar dem ur paketet.
• All jä*la reklam på TV.

 Listan skulle kunna göras ännu längre ..

Och sen en sak som jag förmodligen kommer få skit för, men som jag inte förstår.
Det finns olika forum på nätets stora bredd. I många kan man läsa om kvinnor som försöker och försöker få barn, men har svårt. Men i slutet av detta forum så lägger dem till; När jag får ett plus SKA jag sluta röka.
Då undrar ja; Varför inte försöka hjälpa naturen lite på vägen genom att sluta innan.
Det ÄR svårt att sluta röka, det säger jag inget om. Men om man nu så gärna vill ha barn, varför då inte hjälpa naturen lite på traven. Hade jag rökning som problem hade jag haft målet att sluta röka så fort som möjligt, som en liten morot. Men det är jag ..


Kommentarer
Postat av: Becca

ja kanske ska börja röka för att sen kunna sluta för att se om de är vårt problem??

2009-09-06 @ 14:24:26
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-06 @ 15:08:58
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0