...

Nu är vi hemma efter en kväll hos faster malin & davve. Plankan vi åt var utsökt.
Lilliskrutt som inte har sovit sen halv fyra var supertrött. Han brukar ju somna vid halv 8'a, men nu kunde han inte somna borta utan var vaken ända tills vi kom hem. Men eftersom min ungskrutt är världens snällaste (ja, som mamma får man skryta) så sa ahn inte ett knyst utan skrattade och busade ända tills han hamnade i sängen. Då tjattrade han i ca 5 min för att sedan slå ihop som ett korthus. Lilla lilleskrutt.

Så nu istter vi, jag och min andra hälft vid varsin dator med "sprängaren" i bakgrunden.
Förövrigt är den filmen ruskigt bra.

Avslutar med en stor puss till min fina älskling.
Jag Älskar Dig.


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

mums med planka... det är ju sååå gott..

duktig lilleman och somnar så snällt.. gullkillen..

kram

2009-09-03 @ 09:22:12
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0