...

Det blev en hockeykväll, vi följde Färjstad - Skellefteå & LHC - HV71.
Nu är Elitserien igång igen och vi ska nu följa Färjestads väg mot guldet :P

dag har vart en fartfylll dag.
Började med att åka tidigt in till stan, möta Pamela för att sedan lämna Rasmus.
Satte mig i bilen (körskolans) och for iväg. Ut på landet bar det.
Och min lilla kille som är världens snällast ehade inte sagt ett knyst under tiden jag var borta.
Man kan ju inte annat än bli mäkta stolt!


Mötte sedan upp min mor för att kila på stan och hitta underkläder.
Hittade även massa strumpor till Lilleman med halkskydd på. Så nu kan han använda sina små fötter utan att halka omkring :)

Måste bara lägga in dagens tips som mamma gav mig när vi pratade förut:


Nu är det bara 1½ vecka kvar, sen är det
Ladies night!
Det blkir en helkväll med brudar, skratt och självklart killarna i Ladies night!



Nu är det sängen som gäller.
Godnatt!



För att få din pelargon att blomma; ge den en skvätt kaffe. Blir det lite över, häll det i krukan då o då.
Och den komma spricka upp i blomor ;D





Kommentarer
Postat av: J.

Du/Ni är mer än välkommnaa att följa deras resa mot guldet. Men som du är medveten om så är din sons gudmor, din närmsta vän och din vapendragare en STOLT Linköpingsbo i hjärtat vilket innebär att inte ens ett paket med Löfbergs Lila kommer in i mitt hem!



Så följ du deras resa, och när de har åkt ut kan du titta på när Linköping tar guldet istället!



*Ifrån stora stolta.

Vi är Linköping.

Guldet ska vi vinna.

Framåt Linköping!



Schalalalalala

Schalalalala

Schalalalalala

Framåt Linköping!*



Cheeeeeeers!

2009-09-21 @ 23:25:26
URL: http://josefinw88.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jag har bara varit på busfabriken en gång med wilmer. han var nästan 9 månader då. Han var nog lite liten för att förstå, men tyckte det var rätt kul.

Vi ska dit i dag för andra gången, då tror jag hgan förstår mkt mer, men somsagt, han hade nog rätt kul sist med.

Det går absolut att ta rasmus dit. de finns lite bollhav å sånt för de små, men man kan ju prova på andra saker också, där ni är tillsammans med honom =)



kram

2009-09-22 @ 09:29:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Grymma Bloggdesigns & Skön Mammablogg!

- Just nu har jag HALVA PRISET när du beställer en bloggdesign utav mig. Istället för 200 kr betalar du 100 kr och jag gör allt utifrån DINA önskemål! Läs mer här: http://fruktbus.blogg.se/category/bestalla-design.html -

2009-09-22 @ 12:49:52
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0