...

Denna dag har gått i busets tecken.
Vi har lekt, lekt o lekt hela dagen!
Det slutade med att vi båda somnade :P

Ja måste ju ha världens sötaste unge till son.
När vi busade på hans rum så var inte jag så kul att leka med, så jag la ett täcke i en hög på olvet
och la mig där, så kunde rasmus leka hur mycket han ville.
Han satt ett bra tag i ett hörn och lekte med leksakerna, tills han ser att jag ligger där.
Tar span på mig, men fortsätter leka.
Och vips så släpper han allt, kryper fram till mig och lägger sig precis likadant som jag på täcket.
Tittar på mig, suckar och sen fortsätter han leka.
Han är ju världens underbaraste.

Imorrn kl 04.00 ringer min klocka.
Hur ska jag orka upp?
Ja som tycker 08.00 är tidigt, hugaligen :(
Men vad gör man inte för äventyr ;D

Nu ska jag fortsätta städa så det inte ser ut som kriget imorrn när Mormor och Morfar kommer.
Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0