...

Finns det nåt mysigare än att sova brevid ungskrutten.
Det är inte ofta jag får chansen, alltid somnar han i sin säng och om jag ska försöka ge mig på att hanska somna brevid mig så vaknar han alltid när jag lägger honom brevid.
Det är altid Andreas som lyckas med det där.
Men idag, då somnade vi både två under en filt i soffan.
Och gosig som Lilleman är, så ligger han och håller sin hand runt mitt finger.

Nu har vi iaf vaknat och ska snart börja med kvällsmaten.
ikväll blir det tacos.

Mys från oss! 



Kommentarer
Postat av: Honungspojkens mamma

Vad otroligt söt han är, lilleman! OCh tack för dina fina ord...



Kram

2009-10-04 @ 10:38:34
URL: http://honungspojken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0