...

Vilket underbart väder.
Solen lyser, hilmen är klarblå.
När Lilleman vaknat ska jag nog ut på en skön promenad.

Igår var vi ute och åkte, jag och Mange.
Vi övningskörde runt i kolmården. Det gick jättebra.
Bara småfel som jag gör. Men övning ger färdighet.
Och såklart, bara för att det var jag som satt bakom ratte, så möter vi en älg.
Det är så typiskt!!
Men han stod kvar där han stod och vi kunde lugnt och försiktigt åka förbi :)
 
Imorrn är det Ladies Night!
Evigt tjatande, ja vet ;D
Först startar vi på Harry's alla tjejer/kvinnor sen åker vi vidare mot himmelstalundshallen där det ska hållas, sen blir det troligen efterfest på Palace med de lite yngre tjejerna. De kommer bli en toppen kväll hoppas jag.
Jag har en idé med håret, men måste nog öva lite, man är ju ingen frisör och man kan ju inte ha av sig huvudet så det underlättar heller ..
Jaja, en fredag kväll med hårbestyr, det funkar :)

Nu ska jag ta en dusch och sen ut i höstvädret.
Halsduken åker på idag, likaså vantarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0