...

Vad är detta nu då?
Först gör blogg.se om så att översiktsidan inte är om vanligt.
Och nu när jag kom in för att kolla kommentarer står det "hittade inga kommentarer".
Men alla dom som finns då?

Alla vet att jag är så blond man kan vara, och idag fick jag verkligen bevis på det.
Som ovanför skrev jag att blogg.se inte hittade några kommentarer.
Orsaken är att idag går vi in i ny månad, och just idag för den !oktober har jag ite fått några kommentarer. Ibland alltså ..

Blogg.se kanske blir ett minne blott.

Idag mina vänner ska jag göra nåt jag aldrig har gjort själv.
Jag ska baka bullar .....
Hm, undrar om det blir några bullar ...
Återkommer med mer info.

Degen är på jäsning, men fy vad det är jobbigt att göra bulldeg utan en köksassistent!!
Första o sista gången.
Och hur bullarna kommer smaka?
Ja, det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman..

tycker absolut du ska byta blogg portal.. bytt till Wordpress, mycket bättre.. och nu kan du ju flytta med dig din blogg.se blogg med..:)



KRAM

2009-10-01 @ 12:15:29
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Mamma

Du kan ju baka bullar,men önska dej en assisten i julklapp,går mkt lättare.Puss

2009-10-01 @ 14:00:36
Postat av: Cissi

Tips: Elvispen med degrokar på (brukar ju följa med till alla vispar) funkar skitbra på bulldegar som man gör på upp till 1 liter mjölk! Hoppas dom blev goda :)

2009-10-03 @ 15:31:39
URL: http://drakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0