...

Lördag. Jag vaknade vid halv nio av klockan, skulle föröska undvika att blir rädd när dörrklockan ringde.
Men det var ingen som kom utan kom först vid halv elva, så ja kunde gott sovit en timme till.
Men rätt skönt ändå att pyssla i lugn och ro.

Ikväll ska vi på bio. Det blir Sandra, Malin, Emelie och jag.
Självklart blir det twilight - new moon.
Länge sen jag var på bio .. Hoppas filmen är så bra som den första bara!

Sitter och har tv:n i bakbgrunden.
Ulllareds reklamen kommer och går med jämna mellanrum.
Men det finns en gubbe/man i rekleman. Vet inte riktigt vad han lider av men när kamerateamet ber honom att berätta lite om borgen i bakgrunden svarar han; "nae det finns ingen borg där" ..
Skrattar lika mycket varje gång.

Likaså den här;




Ungen är ju så söt :)



Nu ska jag passa på att sova ens tund medans lilleman sover.
Likaså bra så jag inte somnar på bion ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0