...

En ny söndag. Vi var på Maxi, eller ingelsta shopping som det nu heter, och kollade runt lite. Som de flesta andra så vart jag helt kär i den nya butiken "name it". Men annars var det väl inte allt för mycket att glo på.
Vi åkte hem o åkte förbi farmor/svärmor för en fika. Sen åkte vi till Leons för en romantisk middag. Man får improvicera när man inte vill lämna bort barn(et).

Vi har även fått en gräsklippare av R's mormor o morfar.. Den funkar kalasbra, så nu är våran gräsmatta nyklippt o fin. Nu fattas det bara lite gräsfrön som jag ska inhandla i veckan, så den blir ännu finare :)







Och nu har jag bestämt mig, eftersom min lilla kamp mot mina kilon inte funkade bara genom att peppa mig själv så har jag bestämt mig för att lägga ut min lista här, på så sätt vet jag att fler har sett den och då kan jag inte "bryta" mina löften jag gett. Så nu ger jag järnet;
  • Skippa onyttigheterna (såsom godis, läsk osv.)
  • Gå minst 4 km varje dag!
  • Äta en ordentlig frukost varje dag.
  • Dricka minst en liter vatten varje dag.

( Listan fylls på vartefter, men vi börjar i denna ände. )



Så, nu vet de som läser min blogg om detta och nu kan ni, om jag skulle misslyckas med nåt hacka på mig lite xtra ;)
Nu ska jag sova, för mitt i allt detta får jag inte glömma min skönhetssömn ^^



Love! ♥


Kommentarer
Postat av: mamma russin

hej hej..

så du kämpar mot dina kilon du med?? hihi.. jag har hållt på nu ett antal veckor och är snart framme vid mitt stora delmål.. nu är det endast 0,4 kg kvar tills det riktiga slutmålet tas.. :)



jag kan peppa dig om du vill..:)

kramkram

2009-05-25 @ 10:31:36
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: J.

HAHAHAHAHA, Micha hur har du uppfostrat din son ? Pekar finger åt kameran!! ;D Söt han är då!! Den åker upp på min blogg med kan jag lova!! =) Puss lovely hamster!

2009-05-28 @ 11:42:00
URL: http://josefinw88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0