...

Kom o tänka på det där med motivation. Man kan ha massa med motivation,men så fort någon säger något olämpligt så är den som bortflugen. Man kan ha jobbat hur länge som helst för att få motivation, men så kan den bara försvinna på mindre än en minut.




Jag personligen behöver en annan sorts motivation. Jag vill gå ner några kilon och jobba på "bebis"magen. Den kommer nog aldrig försvinna men kanske händer det något om jag börjar jobba på den?
Men nu är det ju det där med motivationen, jag kan börja gå långa promenader varje dag och börja äta rätt osv. Men känner jag mig själv så slutar jag efter ett tag på grund av tristess. Därför skulle jag behöver någon att "tävla" med, någon som har samma mål, som vill samma sak. Då är det bra mycket lättare att få något gjort.
Varför ska det vara så svårt att ta sig själv i kragen..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0