...

Idag har vart en bra dag, sov länge. Passade på medans Älsklingen var ledig. Åkte sedan o handlade en ordentligt frukost. Inväntade Faster Malin som cokså sällskapade oss vid bordet.

Hämtade posten och till min positiva överraskning så var alla post till mig, men inte en enda räkning, bara massa abbat skoj :). Fick även se att jag hade tydligen vunnit veckan rixcd från Rixfm.
Alltid kul med överraskningar :)

Ikväll ska vi bara sitta framför tv:n och bara vara. Ska upp tidigt imorrn för att fara till mamma/mormor.

Nu ska jag passa på att vila en stund då lillprinsen sover.



Vink Vink!




Josse, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: J.

Och jag dig underbara vän !

2009-03-21 @ 15:36:11
URL: http://josefinw88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0