...

Här sitter vi hemma och tittar på et sån tuselt program som Melodifestivalen, medans min lilla pärla sitter i sthlm och väntar på morgondagens konsert.
en konsert med Metallica, oh fy jag är så himla avundssjuk! Vill bara lägga mig under täcket tills denna metallica hysteri är över och glömd. Oh vad jag vill vara där och se dom!

Jag får nöja mig med Josse's galna berättelser när hon kommer hem. Det får duga för denna gång.


Och på tal om blåbär, jag saknar min man ikväll. Jag saknar honom när han är borta annars också, men ikväll är det nåt extra.. Kom hem Älskling!



♥ Grattis till oss då vi firade 1 ½ år ihop igår. ♥

Kommentarer
Postat av: J.

Nu darling, ska vi sätta oss i bilen och dra oss mot das Globen. Tänkte bara köra en uppdatering, förövrigt har jag inte rökt sen vid 1, måste köpa cigg. håller på o förtvina. haha. Puss darling, ringer sen eller imorgon.

2009-03-08 @ 16:20:18
URL: http://josefinw88.blogg.se/
Postat av: Becca

nu premunerar ja på din blogg :-)

2009-03-09 @ 16:29:07
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0