...

Vilken kväll och natt!
Att jag inte stupar är konstigt.
Började med att Älsklingen inte mådde bra, kände sig hängig. Men trodde det skulle gå  över så de gav sig ut på sjön ett tag, envis som han är. Men en kort stund senare kommer han hem med feber och hel glansig på ögonen.
Här kommer Lilleman in i bilder, trodde som sagt att han skulle sova bra denna natt, icke! Han vaknade vid 23 tiden ca. Kunde inte somna om. Runt den här tiden började älsklingen må illa, han kräks och är skållhet!

Tills lut somnade Lilleman, och jag kunde försöka sova. Men vaknade titt som tätt av att Älsklingen andas häftigt och yrar osv. Så denna natt har jag sovit på soffan, eller sovit är väl synd och säga, jag har vilat med jämna mellanrum.
Behöver jag säga att ryggen var helt paj när jag skulle gå upp eller?

Mina stackars pojkar, skönt att den ena är på bättringsvägen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0