...

Vilken kväll!
Började med att bada Rasmus, sen fick han gröt. Gnuggandes i ögonen la vi honom som vanligt i sängen.
Men älskade Lilleman skulle promt inte sova. Han kröp omkring och gnällde. Så fort vi gick ut ur rummet så var det dags igen.
Efter alldeles för lång tid så började mitt tålamod tryta, så då fick han ligga på min mage i soffan framför tv:n.
Det funkade inte så bra till en början men sen så slog han ihop sin blå och somnade gott.

De senaste nätterna har varit hopplösa. Han har vaknat flera gånger per natt och gnällt. Han har fått mat som sen somnat om ett par timmar, sen har det varit dags igen. Vanligtvis brukar nappen hjälpa, men inte dessa nätter.
Sen har han vart jättegnällig de senaste dagarna..

Kan detta bero på tand nr 2 tro?
Kan de komma såhär tätt?

Någon som vet?


Låter bara som att jag gnäller, det är verkligen inte meningen.
Bara att han brukar aldrig vara såhär annars.
Min lilla skruttunge!

Nu ska jag återgå till min bok som väntar på mig.
Sov gott!

So long!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: tack, vi blev nöjda faktiskt!



tand nr 2 kan absolut vara på g. Wilmer hade bara 2 veckor mellan sina första..



2009-07-08 @ 09:57:16
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: sandra

heej ja tand två kan vara pv fick på g Liv fick sina nästa samtidigt..,men det kan oxå vara växaa tider så han äter massa...eller att han drömmer...finns massa saker det kan vara...Liv är oxå gnällig nu..det går nog över snart får vi hoppas. kram

2009-07-08 @ 22:36:28
URL: http://sandralindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0