...

Yes, jag vann månadens blogg :)
Hade 12 konkurenter, och slog de alla ;D
Lite självgod får man vara ibland.

Igår var vi hos mormor och morfar och grilla, med alla barnen. Det var full rulle trots bakfylla och dåligt väder.
Maten var utsökt!

Och idag har vi haft besök från Finspång, vart en liten fika med kalas goda kakor och mysigt sällskap.
Annars har vi bara suckar över det dåliga vädret och hållt oss inne. Bl.a annat städat hela huset.
Nu ska jag gå o mysa med min lilla krabat som liger på golvet o busar :)




Från igår; min knasiga mamma i alldeles för stora skor ;D



Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Hej!! :)



Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :)Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :)Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..



Kram// Mia & Mirna



PS. Grattis :)

2009-07-06 @ 21:47:05
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: mamma

Grattis hjärtat till vinsten.Det är du värd.

2009-07-07 @ 10:05:59
Postat av: Anonym

Grattis hjärtat till vinsten.Det är du värd.

2009-07-07 @ 10:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0