...

Vilken dag, antingen har det vart soligt eller så har det vart mulet.
Suck :(

Idag har vi iaf, när solen valde att vara framme varit och tagit en glass ihop med Mange och Johanna.
Riktigt trevligt. Solen värmde så härligt.
Efter mycket velande fram o tillbaka så bestämde vi oss för att åka in till Maxi och köpa en flytväst åt Lilleman som vi har kollat sen innan. Vi ska ju ut o åka när andreas har semester, så då måste han ha flytväst :)
Så nu är han redo för sjön, våran lilla prins.
Hade ju planerat en liten tur idag, bara för att testa den, men lagom när vi kom hem kom molnen och vi valde att stanna hemma istället för att chansa.

Så vi har bara tagit det lugnt, jag och rasmus slog ihop som två däckade sälar förut, vaknade av att min andra hälft i huset stod och lagade mat åt oss. - KÄRLEK -

Och nu är han ute på jakt, ja gäddjakt. Lillemanhar somnat och jag sitter här :)

Här kommer påfyllnad av bilder som har tagits;



Pappa-son mys på morgonen, båda är helt inne i tidningen ;D



"Ska jag le och äta samtidigt..?"



Såhär ser man ut efter att ha ätit gröt och samtidigt gnuggat sig i ögonen av trötthet :)



Nya flytvästen, den är så sjukt liten om man jämför med våra.



Nu ska jag göra mig en iskall smoothie ..
So long!

Kommentarer
Postat av: J.

Sista dagen för månadens blogg tävlingen, få dina läsare att rösta för att få din blogg till final!

2009-07-05 @ 11:22:10
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Det man bör tänka på är ju att smörja in dom i solskyddsfaktor ordentligt eftersom solen tar så mycket på sjön.

Ska ni lägga till vid någon ö eller så?? För i såfall är ju ett litet parasoll eller så bra, så de kan sitta och leka i skuggan.

Men annars är det väl inte så mkt att tänka på egentligen.. hålla hårt i dom när man kör båten =)



Kram

2009-07-05 @ 21:15:08
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: J

Sv: Grattis du vann månadens blogg tävling. Priset blir en flik+bild länk. Grattis! :D

2009-07-06 @ 13:22:02
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Julia - 19 år mamma och gravid med nr 2.

Vilken sötnos!

2009-07-07 @ 20:51:43
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0