...

Kl 13.19

Sitter just nu i verkstaden och väntar på att Älsklingen ska lbi klar med sin syssla. Framför mig
har jag ett hav av bilar; Hondor, BMW och en peugeot.Men även två minicooper's. Ni vet Mr Bean-bilar.
En blå skruttig och en röd med engelska flaggan på. De är så himla söta, och eftersom de bara står så tyckte jag att
en av dem kunde komma i mina ägor, dock tyckte inte ägaren det :(
Och brevid mig sitter min Lillprins och sover så sött. Han ser ut att ha det riktigt skönt i sin stol.
Snart är det alla hjärtans dag, undrar vad man ska planera inför den dagen, det är ju iof inget vi firar speciellt , men kan
ändå vara lite trevligt att piffa till maten osv. Vad ska ni göra?
Nu mot min stor prins. So long!


Kl 16.06

Magen kurrar, Lillprinsen sover återigen och grabbarna sitter och diskuterar sin bilar.
Om de ska ha rött eller blått skinn, om de ska göra si eller så. Vilka bekymmer de måste ha :P
Glad att jag slipper det fram till det att jag köper mig en egen bil som jag ska göra till min alldeles egen ^^
Jag ska nog försöka övertala ägaren till den röda minicooper'n om att den passar mig perfekt.
Den är liten, precis som mig. Den är söt, precis som mig. Och den kostar inte så mycket, okey där skiljer
sig likheterna :P
Om man ska försöka övertala min man om att jag beöer mat.. Han vill ju inte att jag ska svälta ihjäl. :P
So long!


Kl 19.53

Nu är jag igång igen. Magen har fått mat, grabbarna är tysta som möss då de är helt inne i det dom gör och
Rasmus sover för fullt, återigen.
Har funderat på det där med dopet. Har nu kommit fram till hur vi ska ha det. Mycket planering antar jag, men
det kommer bli kanon så länge inget går åt skogen :/
Hur det blev och hur det såg ut kommer i framtiden ;)
Nu ska jag fortsätta planera..
So long!


Äntligen hemma.

Idag har det blivit många uppdateringar :P
Det lätt så när man inte har bättre för sig. Lillprinsen har somnat efter maten och massa bus.
Grabbarna fixar och trixar och jag somnar snart på stående fot. Dags och knoppa snart möjligen.
Idag har varit en riktigt bra dag, vi har trots att vi har varit i garaget haft en familjedag, skönt o umgås även om
vi inte gör nåt speciellt. Det har gått kalas bra med Rasmus, trots att jag trodde att det skulle gå åt skogen.
Blöjbyten, maten och ja allt har gått felfritt Mäkta stolt!
Massa mysiga bilder har det blivit också, men de kommer upp imorgon.
Nu ska ja packa ihop för kvällen. Godnatt!
Puss  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0