...

Idag har vi varit hos mormor & morfar och busat. Vi blev hämtade kl 09 och kom hem runt 20.00. En heldag med massa bus och stoj precis hela dagen.
Rasmus har hållt igång, han har krupit, stöllt sig mot allt han kan hitta, suttit och inspekterat buskar. Ja han har haft en innehållsrik dag.
Jag lämnade över allt ansvar till dem för två timmar då jag däckade på sängen. Helt fantastiskt skönt!

Här kommer lite bilder sen igår och framförallt idag;



            
 




" oh yeah.. "




2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman..

oj oj oj.. du har det inte så lätt nu med andra ord.. usch, jag tycker så synd om er..

men det löser sig ska du se.. hoppas jag iaf..



ska ni separera nu eller? men du verkar ha goa föräldrar som stöd, tur det.. för det blir tufft för dej och "dra" allt själv..

tusen kramar gumman...

2009-08-02 @ 15:26:32
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0