...

Vilken dag vi har haft, först ett par timmar på Maxi. Jag förstår inte vart tiden tar vägen.
Kom dit vid tolv och vips så var klockan 3 .. Packade in oss i bilen och for till körskolan.
Det gick kanon idag, vi körde runt lite och sen tstade vi på att backa runt hörn.
Fick beröm och hon sa att jag jätteduktig påatt manövrera ratten vid körning runt hörn, båda backning och vanligt.
Jag kanske skryter, men jag blir stolt över mig själv och nu känns det verkligen inte helt omöjligt för mig att ta mitt körkort.
Så ja kanske når mitt mål, körkort innan julafton.

Men så under körningen så inträffade en liten incident, jag skulle svänga ut på stora vägen (det var fritt fram att svänga),
då en äldre dam tyckte att hon skulle gasa på lite, hon gasar och riktigt lägger sig i ändan på oss. Tutar för fullt, Anne, min körlärare, blir tokig och tutar tillbaka, svär och har sig. Hon bakom gör en fuling och kör om precis innan rondellen. Då hänger sig verkligen Anne på tutan. Så ibland, så undrar jag vad folk tänker när dom ser en övningskörare... ?
Dem har ingen respekt alls. Jaja, shit happens :P

Ligger just nu i soffan med dator i knät, Lilleman sover och Älsklingen är hos Thomas.
Skönt och bara ta det lugnt.
Imorrn är det körning igen, 16.15. En timme i trafiken igen!
Nu jäklar är jag på hugget :)




Mina fina älsklingar.
Jag älskar er så oerhört mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0