...

Det är fruktansvärt!
Fick iaf medicin som ska hjälpa inom ca 7 dagar.

Igår då? Var och tog en fika med Malin på oscarshäll. Gick sedan hem till oss för ännu mer tjatter. Lite planer om Öland dök också upp. Så nästa år åker familjen Flodin/Lundberg & familjen Flodin/Andersson till öland ;D
Om vi får bestämma såklart :D

Lite senare då mörkret kom åkte vi in till stan, Augustifesten. För att kika på fyrverkerierna, hörselkåpor och mössa var såklart på på Lillemans huvud.
Han verkade intresserad, satt som en lite fågelunge med munnen öppen hela tiden då det pangade i alla möjliga f'ärger.
Men att åka 3-4 mil för att se på nåt som varar i 5 minuter, nae det är det inte värt.
Så det var sista gången (kanske nästa år igen :P ).

Idag då? Vågar mig inte utanför dörren, så det längsta vi kommer idag är till trappen utanför.
Hade ju planer att åka in till stan eller gå en promenad. Men icke, inte idag.
Nu ska jag sätta mig o plugga, medans Lilleman sover.

So long!



"Jag kan väl sitta här tills pappa vaknar ..."



"Pappa, vakna då! "



"Nahe, ja får väl också lägga mig här då .."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0