...

Idag har vi varit på  äventyr i stan.
Åkte till maxi för att byta mina köäder som inte passade.
Tog även oss tid för att kolla lite extra i olika butiker. Älsklingen hittade två par byxor och jag en vit tröja.
Lilleman tröttnade på mammas och pappas spring i affärerna och slog ihop i vagnen, sov hela tiden vaknade när jag lyfte in honom i bilen.
Sen for vi till systembolaget och fyllde på inför lördag. Då blir det tjejkväll med middag och sen party!
jisses, det är 1½ år sen jag var ute bland folk sist. Undrar om det har ändrats nåt :P

Ikväll har jag fixat mina naglar, så dom är fina tills på lördag, skönt med lite kvällspyssel.


Bilder som alltid;










(Tröjan blir inte rättvis på bilden, men kommer en bild på lördag då den sitter på )



Nu ska jag slänga mig i soffan och bara göra ingenting!
So long!

http://www.familjeliv.se/hem/litenblomma/video.php?v=rwzqu0jg

Måste bara få visa denna.
VARNING FÖR GRAVID KVINNA ;D

Satt på sajten Familjeliv förut då vi pratade om färdknäpp och andra metoder.
En tjej berättade att slemmisen hade gått då hon hade dansat, efter råd från sin farmor.
Denna tjej satte på shakira, skakade rumpan och hoppades på det bästa ;D
Vi var många som fick oss ett gott skratt ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0