...

Älskade lilla plutt. Nu har han lärt sig hur man gör, igår vände han sig om flera gånger. Ligger inte still en sekund :)
Är så stolt att vara mamma till just honom.
Idag har vi inget speciellt planerat, har nyss gjort iordning i skåpet där alla snapsglas, vinglass osv. förvaras.
Ska snart göra lite lunch, passa på när lillprinsen sover.

För övrigt är vi snart ägare till en ny bil. En saab 9 5:a. Den passar oss bättre än bmw:n. O eftersom min make kan pruta så fick vi den till ett passande pris.



Nästan, fast våran är snyggare ;)
O lite mer kusar i våran ^^


Vill även passa på att hälsa en puss till Min mamma som jag vet läser min blog varje dag.
Älskar dig massor!
Du är världens bästa mamma.
Tack för att du finns de dagar då allt bara är jobbigt.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är väl det mammor är till för.. Du finns ju för mej när jag behöver dej.Älskar dej oxå,älskade dotter.

2009-04-18 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0