...

Då har denna helg också varit till godo. I helgen har vi haft besök av älskade Josse som höll oss sällskap : )
Vi var och tog en lång promenad, åt gott och bara hade det allmänt trevligt.
Tack för sällskapet gumman. Alltid lika kul och träffa dig!


Idag då?
Andreas och jag myste till det och bestämde oss för att ta oss i kragen för att grilla som vi hade planerat att vi skulle göra. Sagt och gjort, det blev en god köttbit och pomme till det. Mycket gott vill jag lova!
Sen njöt vi av att vara föräldrar till världens sötaste pojke. Vi busade, myste och bara va. Helt underbart. Vi älskar dig!

Här kommer bilder från helgen i kort sammanfattning:


  
"Josefin, fin fin.."

 
 Buster bus : )                                           Bråvike i sin finaste skrud..



Och såklart var våran älskling med;



Vackrast av dem alla är du! ♥


Kommentarer
Postat av: J.

All min kärlek till dig ♥

Men fy faaan för den där bilden ;P Puss kakan!

2009-04-13 @ 12:18:07
URL: http://josefinw88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Världens sötaste har sin mamma att brås på.

2009-04-14 @ 15:54:28
Postat av: mamma

Du vet att jag alltid kommer att finnas för dej,du är det värdefullaste som finns.

2009-04-14 @ 15:56:04
Postat av: Sandra J

Vilken gullunge! Han gör sig bra på bild =) Tack för senast! Kramar!

2009-04-14 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0