55 Dagar till BF.

Idag kom svärmor förbi med en eller rättare sagt 4 påsar bullar. Så vi tog en fika och snackade lite skit :)
Ska förbi där o äta grillat på lördag, MUMS!
Annars har ja idag bara sovit, orkar inte göra mycket annat trots att det skulle behövas ..
Läcker som ett såll gör ja också.. Får byta amningsskydd flera gånger :(
Imorgon då?
Då ska ja ta itu med huset, städa, kratta och tvätta.. Fast med många vilopauser :)

Nu ska ja ge min andra hälft lite mys. Han kan behöva det, han också : )






Du är på dag 225 av 280. (80,4%).
Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 0 fulla dagar (v32+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 16 dec 2008
Du har 55 dagar kvar till förlossning.




God kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jazzylicious

Grattis till bebis i magen :)

2008-10-26 @ 10:01:30
URL: http://jazzylicious.blogg.se/
Postat av: Elisa

Jag tänker på dig gumman, jag har glömt min mobil på jobbet i min gummistövel.. trot eller ej, det är väl bara jag som kan göra en sån sak. Jag jobbar imorgon till två, ska vi ses efter? Sätter på mobilen en snabbis när jag kommer till jobbet imorgon vid nio. Puss

2008-10-28 @ 23:31:45
URL: http://elisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0