2007

Frågor




2007


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Kört bil, vunnit på monopol :D

Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga, säkrast så : )

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajamensan.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, och jag är glad för det.

Vilka länder besökte du?
Danmark.

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer värme och fast jobb.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
6 september.

Vad var din största framgång 2007?
Fick jobb på Lobster Seafood AB : )

Största misstaget?
en pingla som jag gör aldrig misstag : P

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld :(

Bästa köpet?
Min kamera!

Vad spenderade du mest pengar på?
Skor som vanligt :P

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Riktigt glad? Tveksamt, men gladare : )

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Benassi - every single day.    <3

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare absolut.

Vad önskar du att du gjort mer?
lagt undan pengar.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Druckit mindre :/

Hur tillbringade du julen?
Med mamma och Andreas.

Blev du kär i år?
Jaa, fast ja har nog alltid varit lite hemligt kär i min kärlek : )

Favoritprogram på TV?
Tittade jag så mycket på tv? Njae :/

Bästa boken du läste i år?
Läste nog ingen bok alls :P

Största musikaliska upptäckten?
Upptäckt?  

Något du önskade dig och fick?
Min Kärlek : )

Något du önskade dig men inte fick?
Fast jobb och körkort :(

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag firade med mamma och festade på kvällen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror inte d.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Perfekt :)

Vad fick dig att må bra?
Andreas, Elisa och mamma.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Kändisar är väl överskattat :P

Kommentarer
Postat av: Elisa

och DU har fått MIG att må bra också!! :)

2008-01-06 @ 18:36:07
URL: http://elisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0