År 2008.

00.31;

Årets sista dag, 365 dagar har gått och mycket har hänt.

Det ja kan börja fråga mig själv om är;
Har år 2008 varit bra? 
Absolut, det har varit det bästa året i mitt liv. Har flyttat ihop med min älskling, haft en underbar semester på Öland med Älsklingen och hans familj.
Har jobbat på för fullt på Lobster. Men det härligaste och det viktigaste är att vi blev föräldrar till en liten kille den 22 December. Trots att året haft sina dalgångar avslutades det ändå helt perfekt.

Något du kommer sakna?
Kommer sakna känslan av att ha en liten mage. Känna de små sparkarna dygnet runt. Men nu har ja ju min prins på utsidan och det är ännu myisgare.

2009, vad längtar du mest efter?
Att få se min son växa och bli större. Att få se alla hans framsteg, dag för dag.


Så, hur vi fira nyår?
Vi, våran lilla familj ska bara vara hemma. Äta god mat och mysa.
Kanske ta en långpromenad i kylan på dagen för att sedan komma hem o värma oss under massa filtar.
Den bästa nyårsaftonen jag upllevt hittils kommer det bli iallafall. 
Så till alla nära och kära; Gott nytt År! 

Och till Andreas; Jag Älskar Dig över allt annat. Tack för att du gav mig chansen att få bli mamma. Tillsammans klarar vi allt. Du och jag, tillsammans har vi blivit tre.

 
                                                                                                   ♥
      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0