inlägg 1.

Första inlägget i min nya blogg : )
Denna bildades på grund av att ja har börjat om : )


Länge sen sist, ja vet att ja slarvat men är nu tillbaka, så sluta tjata flickor :P




Vad finns det att tillägga; ja har blivit ett loppisfreak, trots tidiga mornar och taskigt morgonhumör, är det alltid lika mysogt att gå omkring och kika, ja har faktiskt gjort en hel del fynd. Tro det eller ej' :P
Ja har hittat ett vinställ som nu mera hänger på min vägg där det gör sig alldeles kalas :D
Och sen har jag hittat vinterns mysiga stickade tröja + två ljus i form av en naken kvinna och man; DÖLÄCKRA : )
Jag har varit på dessa loppisar med älsklingen m.fl, men mysigt har det varit. 

O snart är det jul, jag längtar som en tok. ska snart införskaffa mig julsaker; Tomtar, Julkulor, julglitter, julstjärna, adventsljusstake m.m .. Oh ja skulle kunna göra listan hur lång som helst.




Ja just det ja, nåt ja har missat är att ja har köpt mig en kamera och tagit massa nya bilder som snart kommer upp : )
För ett par veckor sedan fick ja höra av min älskling att han skulle gå upp tidigt för att städa, han hade ställt klockan på kl 10.00 men som vanligt så stängde han av klockan och vi vaknade en timme senare. han for upp som en hottentott och började plocka med han skulle göra. Jag undrade vad han sysslade med och gick upp jag också. Jag vandrade yrvaket ut i köket och såg bullar i micron.. Oh gott, bullar tänkte ja :P
Inget mer med det, vi packade allt som skulle till returpunkten och for dit, med sig hade han en väska som verkligen inte skulle slängas där, men inte tänkte jag mer på det.
Ja visste att väskan innehöll smaksiga saker och frågade vad vi skulle göra, men fick inget svar.
han frågade om ja ville hålla honom sällskap när han fixade med bilen sen o ja självklart kan ja det.
Ja tänkte att han skulle vara på hans jobb o styra, att det var därför han hade med sig fika, men icke..
han sa att vi skulle till en bekant till honom. Dock åkte vi åt fel håll o det slutade med att vi hamnade vid bråviken..
Det var där han äntligen sa den riktiga anledningen, vi skulle äta morgonfika med utsikt över bråviken.
Oh, allt var perfekt; solen lyste, fåglarna kvittrade och jag var med Min älskling. 
Inget kunde vara mer perfekt. 
Jag är så himla lycklig.
Allt jag känner känns som en dröm, inget kan gå fel. 




Tre månader känns om år.. allt jag vart med om innan existerar inte längre. Det finns inget som kan slå detta.
Jag lyser som en sol hela jag. Jag är lycklig på riktigt.



På jobbet då? Jag packar rom så det sprutar ut ur öronen snart, vaccar hälleflundra, slår pangasius ^^
jag trivs riktigt bra och nu känns allt toppen. Fick vara kvar året ut, vilket jag inte trodde från början.
En veckan blev två veckor. Två veckor blev en månad och en månad blev två, vilket slutade till året's slut : )
Ja, just nu kan nog inget gå fel. 
Imorrn blir det kalas hos lilla farmor, med tårta o bullar : )




NU; Mys pys med Min Älskling : )





The End. 


Kommentarer
Postat av: Elisa

Åh vad härligt med ett riktigt blogginlägg, ett långt saftigt inlägg med massor att läsa. MEN det hr jag tyckt sen du skrev det, var det inte här du skulle uppdatera? Kom igen, kom igen! =)

2007-11-20 @ 07:07:50
URL: http://elisas.blogg.se
Postat av: Elisa

Föresten så vill jag jätte gärna komma iväg till körskolan den här veckan jag har bara problem att få tag på dig, jag betalade min telefonräkning till tele2 iställetför till telenor som jag har (smart va?) så nu har dom tillfälligt stängt av mitt abonemang eftersom de tror att jag inte betalt, eller jag har ju inte betalt till dem förens nu men jag trodde det, tja du förstår säkert vad jag yrar om ;P iallafall, när som förutom för på torsdag! Puss

2007-11-20 @ 07:09:34
URL: http://elisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0