Glasögon = Smart : )

Ja har fått mina glasögon nu. efter att ha tittat på flera stycken så hittade ja ett enkelt par och några som ja trivdes i.  Så igår var jag o hämtade ut dom, tyckte först inte att de var bra, snygga lr gjorde någon funktion alls, men efter mycket beröm från syster, och efter att ha jämfört hur ja såg innan så är ja mer än nöjd : )
Nu ser ja skyltarna på långt håll istället för en meter framför : )

O ja var så duktig igår, ja släpade min söta lilla stuss till körskolan, så på måndag har ja min första teori, så duktig så.. *klapp på huvudet*
Så inom ett år från och med idag har ja mitt körkort! så enkelt är det.

Igår kväll hade pojkarna en spelkväll, ja hade dock min egen lilla spelkväll : )
Ja satt med en dosa i handen o gjorde allt för att försöka klara alla banor ja länge har bråkat med, ja klarade tre, men har fortfarande mer än 20 kvar : )


O idag är min lilla syster på Ullared : )
Någon gång nästa år ska ja också dit :D
O då ska det shoppas!



Jobbfronten; jo av ca 130 Pall med pangasius har vi ca 8 kvar :D
Vi har varit så duktiga :P
Dock vet ja inte om ja får kvar längre efter nyår, ja vill men det återstår att se.


Nu, mot alla mina banor!
De ska bara klaras!



The End.  I´m happy : )

Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag håller tummarna hjärtat att du får stanna på jopet! Det vore ju kalas att få fast jobb. Ingen är mer värd det än du! :) Ses imorrn, det ska bli kul! *puss*

2007-11-25 @ 10:05:27
URL: http://elisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0